Onze fotoclub is een groep enthousiaste amateurfotografen die tweemaal per maand samenkomen in Maaseik .
Tijdens deze bijeenkomsten praten de leden over hun favoriete hobby, wisselen ervaringen uit, bekijken en bespreken ze hun fotografische werken.
Bovendien organiseren zij (foto-) uitstappen;

De club staat open voor zowel mannen als vrouwen die de fotografie een warm hart toedragen.
Enige basiskennis van de fotografie mag dan al vereist zijn, de club is er natuurlijk ook voor mensen die pas beginnen en meer uit hun hobby willen halen.
In de confrontatie met andermans foto’s en fotografische kennis kan iedereen van elkaar leren.

Omdat aansluiten bij een onbekende club voor sommigen een (te) grote stap is, bieden wij aan iedereen de mogelijkheid om vrijblijvend een drietal vergaderingen bij te wonen.
Dit geeft aan leden en aspirant-leden de kans om te ervaren of “het klikt“.
Na maximaal drie vergaderingen beslist het aspirant-lid of hij/zij wenst aan te sluiten.
Indien men verkiest niet aan te sluiten, hoeft men daar geen reden voor op te geven.
Anderzijds behoudt de fotoclub zich het recht om een kandidaat te weigeren.

Wilt U weten of fotoclub ’t Vugelke iets voor U is!
Aarzelt dan niet om contact op te nemen en vrijblijvend te komen kijken.

info@Fotoclub-t-Vugelke.be